Generelle oplysninger - Engroshandel
Nye kunder
Som kunde skal du have et CVR-nummer - Har du ingen cvr kan du anmode om, at få en konto uden cvr (eller brug 12345678).
Når du har oprettet din konto skal den godkendes af os, derefter kan du se dine rabatpriser.
Inden din godkendelse fra os, kan du kun se normalpriserne.
Alle priser er vist uden moms - Moms fremgår på fakturaen.
Ordren er først endelig indgået, når vi har haft lejlighed til godkende ordren, jævnfør aftalelovens § 9 (mht. antal, priser, udsolgte varer - osv.).
EngrosKondom v/CM Web-Trade ApS
CVR-nr. 39 55 01 64
Læhegnet 75, 9380 Vestbjerg
info@cmwebtrade.dk
Tlf. 22640403
Betaling
EngrosKondom/CM Web-Trade ApS modtager betaling via:
- Dankort, eDankort, VISA Dankort, MasterCard, Maestro, JCB og VISA Electron
- EAN faktura
- Kontooverførelse (skal godkendes)
Vi tager ikke kortgebyrer og beløbet hæves først på din konto, når varen afsendes.
Fragt
Levering til de fleste Skandinaviske lande er fra 2 - 5 arbejdsdage efter ordrebekræftelse.
Hos os kan du vælge mellem: DAO og GLS
Alle pakker sendes med DAO/GLS til oplyste adresse.
Har du oplyst forkert postadresse eller er det ikke er muligt for DAO/GLS at aflevere pakken pga. manglende instruktion tilskrives et gebyr kr. 55,00 ex. moms for DAO/GLS omadressering eller alternativ adresselevering i din næstkommende ordre (vi vedlægger DAO/GLS dokumentation) Betalingen dækker de omkostninger vi konkret har betalt på vegne af dig for ikke fyldestgørende oplysninger.
Er er du fraflyttet oplyste postadresse, er det på eget ansvar at fremskaffe pakken hos DAO/GLS.
Kontakt os for fragt og levering på info@cmwebtrade.dk
Fragtskader
Hvis du modtager en beskadiget produkt kan du skrive til info@cmwebtrade.dk
Udfyld venligst følgende i emnefeltet: Beskadiget produkt modtaget den xx.xx.xxxx.
Vi behandler din mail indenfor 24 timer.
Returnering af defekte produkter
Vi ombytter eller kreditere kun defekte varer såfremt de returneres. Vi fremsender pdf postnord returlabel, som du kan sende til din kunde.
Fortrydelsesret
Du har som forbruger 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag, du har modtaget dine produkter, eller får det sidste produkt i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige produkter, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis.
Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved mail til info@cmwebtrade.dk
I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.
Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af forsendelsen, uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.
Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse, og senest 14 dage efter du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb.
Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med returforsendelse af pakken. Du bærer risikoen for produkterne kommer sikker frem til os.
Varens stand, når du sender den retur:
Skal være i ubrudt emballage, ellers betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af produktets handelsmæssige værdi.
Varen skal altid sendes tilbage i forsvarlig emballage.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du beløbet for den enkelte vare retur. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret.
Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til:
CM Web-Trade ApS
Læhegnet 75
9380 Vestbjerg
Vi modtager kun pakker, som sendes direkte til adressen og som ikke er sendt pr. efterkrav.
Reklamationsret
Når du handler hos os som forbruger, gælder købelovens regler for varekøb.
Det betyder, at du har reklamationsret i 24 måneder.
Hvis din reklamation er berettiget, betyder det, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller et afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.
Persondatapolitik
Vi har brug for følgende oplysninger, når du handler hos os:
Navn, adresse, tlf.nr. og mailadresse.
Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål at kunne levere varen til dig.
Vi leverer med DAO, GLS, Postnord, UPS og Danske Fragtmænd så for at din ordre kan komme frem til dig modtager nævnte transportøre følgende oplysninger fra os:
Navn, adresse, tlf/mobil nr og e-mail adresse.
Personoplysningerne registreres hos CM Web-Trade ApS og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.
Vi samarbejder herudover med en række andre virksomheder, som opbevarer og behandler data. Virksomhederne behandler udelukkende oplysninger på vores vegne og må ikke bruge dem til egne formål.
Vi samarbejder kun med databehandlere i EU eller i lande, der kan give dine oplysninger en tilstrækkelig beskyttelse.
Du har ret til at få oplyst, hvilke oplysninger vi behandler om dig.
Hvis du mener, at oplysningerne er unøjagtige, har du ret til at få dem rettet. I nogle tilfælde har vi pligt til at slette dine persondata, hvis du beder om det. Det kan f.eks. være hvis dine data ikke længere er nødvendige i forhold til det formål, som vi skulle bruge dem til.
Du kan skrive til os på: info@cmwebtrade.dk
Klageadgang
Hvis du som forbruger vil klage over dit køb, skal du kontakte info@cmwebtrade.dk. Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du sende en klage til:
Center for Klageløsning
Nævnenes Hus
Toldboden 2
8800 Viborg
Har du bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr
Handelsbetingelserne er senest opdateret d. 01-01-2022